Escoles
La Bressola de Sant Esteve
La Bressola de Sant Esteve va ser inaugurada el setembre del 1998 i més de 20 anys més tard compta amb gairebé 140 alumnes.
Situada prop de l'estany del poble, prova de la bona relació amb la municipalitat és el fet d'estar ubicada en un edifici escolar cedit per l'ajuntament.
Aquesta escola, seguint la línia de La Bressola, treballa en la immersió lingüística, organitzada en vertical i compta amb dues classes de Maternal (de 2 a 4 anys), dues de Cicle 2 (de 5 a 7 anys) i dues classes de Cicle 3 (de 8 a 10 anys).
L'associació de famílies d'alumnes (AFA) s'anomena "Tots Junts" i treballa per donar suport a les activitats del centre i juga un rol important en la relació amb les altres associacions del municipi.
Ens trobaràs a:
La Bressola de Sant Esteve del Monestir
56, Avinguda de Baixàs 66240 - SANT ESTEVE DEL MONESTIR
Tel. +33 468928528
santesteve@bressola.cat
Últimes notícies Veure totes
-
27-01-2023 La Bressola de Sant Esteve
Els mainatges de Cicle 3 participem al concurs de poesia de l'Acadèmia de Montpeller
Les classes Capcir i Cerdanya de Cicle 3 de La Bressola de Sant Esteve participem al concurs de poesia de l'Acadèmia de Montpeller. Mit aquí les nostres
Veure més -
20-01-2023 La Bressola de Sant Esteve
Divendres d'assemblees
Els divendres a la tarda toca fer assemblees a les classes de La Bressola de Sant Esteve. És un moment on la mainada pot parlar sobre diferents temes
Veure més -
05-01-2023 La Bressola de Sant Esteve
Preparem la galeta de reis
Espieu! Aqueix dijous a la tarda, els nins i nines de La Bressola de Sant Esteve hem estat preparant unes delicioses galetes de reis. Barrejant i remenant
Veure més