Reserva la data! Dissabte 6 de juny: la Bressolada
Vos presentem el cartell de la Bressolada 2026, la Bressolada dels 50 anys!
El dissabte 6 de juny viurem una nova edició de la Bressolada al parc de l’estany de Sant Esteve del Monestir i enguany amb una novetat molt important: en horari de tarda!
Amb motiu de la commemoració dels 50 anys de La Bressola, i també per evitar un poc la calor, la festa de les escoles i col·legis La Bressola canvia de format i passa en horari de tarda: de 17h a 21h. Una jornada que comptarà amb el tradicional espectacle de la mainada, trobada de colles geganteres, castells, jocs tradicionals i tallers organitzats pels alumnes dels col·legis i un concert nocturn. A més, comptarem com sempre amb una fira d’entitats, parades de menjar i beguda i més sorpreses.
Aviat vos explicarem tots els detalls del programa!
Enguany, el lema de la Bressolada és “De festejaires en sem un poc” i fa referència al tema de l’any de les escoles i col·legis La Bressola ‘La Festa Major’, amb motiu del 50è aniversari de l’Associació, i al fragment de la cançó nord-catalana de corrandes ‘Les Minyones de Tuïr”.
El disseny del cartell i les samarretes, que presentarem ben aviat, són obra de la dissenyadora Marion Enault Escuder (https://studiometamorphose.com/), antiga alumna de La Bressola.